Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Yurynets O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Yurynets O. 
Multi-level marketing strategy for competitiveness ensuring of automobile enterprises [Електронний ресурс] / O. Yurynets, O. Tomyuk // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 779. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_779_23
Запропоновано алгоритм розроблення багаторівневої маркетингової стратегії для автомобілебудівних підприємств з метою забезпечення конкурентоспроможності їх продукції. Проаналізовано існуючі та запропоновано найефективніші методи оцінки актуальної стратегії. Проаналізовано попередні дослідження щодо визначення показників ефективності маркетингової стратегії. Виділено актуальні ринкові тенденції та визначено можливі перешкоди на шляху реалізації розробленої багаторівневої стратегії. Охарактеризовано специфіку процесу встановлення стратегічних цілей підприємства. Проаналізовано та запропоновано форми використання інструментів комплексу маркетингу на кожному рівні маркетингової стратегії, які будуть найефективнішими у процесі її реалізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 146.782 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Lisovska L. 
Changing the paradigm of the innovation process on the basis of interaction [Електронний ресурс] / L. Lisovska, O. Yurynets, B. Sheremeta // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2020. - Т. 4, № 1. - С. 174-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2020_4_1_22
Досліджено термінологію теоретичної інноватики та уточнено зміст поняття інноваційного процесу. Досліджено зміст поняття інноваційної діяльності та інноваційного процесу у законодавстві України та наукових працях вітчизняних і зарубіжних вчених; виявлено значні суперечності між ними та невідповідність сучасним реаліям. На підставі аналізування та виконаних досліджень запропоновано власне вузьке та розширене трактування інноваційного процесу на засадах пріоритетності складової взаємодії. Інноваційні процеси можна здійснювати за різними моделями, яких у сучасній теорії інноватики нараховують 7: лінійна (технологічного поштовху), лінійна (ринкового витягування), лінійна зі зворотними зв'язками взаємодії, інтегрована, мережева; модель відкритих інновацій; модель розширених інноваційних мереж. Досліджено еволюцію цих моделей, виділено ключові характеристики їх здійснення, переваги та недоліки реалізації. Зроблено висновок, що підходи до розуміння та вимог до інноваційного процесу змінюються залежно від динаміки факторів ринку, економічного оточення суб'єктів інновацій: змінюються завдання, цілі, коло учасників. Тому ефективність інноваційного процесу визначається показниками налагодження взаємодії між етапами та учасниками інновацій, переважно інформаційною ефективністю процесу, показниками налагодження комунікацій через інноваційну мережу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.783 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Kuzmin O. 
Organizational changes in the activity of enterprises in the context of urgent crisis management [Електронний ресурс] / O. Kuzmin, O. Yurynets, I. Prokopenko // Economics, entrepreneurship, management. - 2021. - Vol. 8, Num. 1. - С. 116-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EEM_2021_8_1_14
Eliminating or reducing the negative impact of crisis phenomena on the economic condition of an enterprise and ensuring its further effective development is closely related to the concept of organizational changes. On the one hand, urgent crisis management tools almost always cause such changes. On the other hand, crisis phenomena in the activities of a business entity lead to the need to introduce organizational changes. In this context, it is noted that it is important to diagnose such changes even before their practical implementation begins. This problem is especially relevant when it is necessary to introduce socalled large-scale changes in the context of crisis management. Any mistakes at the beginning most likely will lead to failure to achieve the set goals and to problems in the practical implementation of these changes. Consequently, based on the results of the conducted research, organizational changes in the activities of enterprises in the conditions of crisis management at the beginning are proposed to be diagnosed taking into account four areas that correspond to the PAEI-model of Adizes, well known in the theory and practice. At the same time, it provides for determining the market orientation of organizational changes (proactive nature of organizational changes); the social orientation of organizational changes (integrative nature of organizational changes); the impact of organizational changes on the enterprise administration system (complementary nature of organizational changes); the impact of organizational changes on the operating environment of the enterprise (functional nature of organizational changes). The article offers a method for diagnosing organizational changes in the activities of enterprises in the conditions of crisis management, based on the method of hierarchy analysis (Analytic Hierarchy Process) and provides for the implementation of such key stages: the formation of an expert group; determining the level of a hierarchical model for diagnosing organizational changes in the conditions of anti-crisis management; studying the essence and characteristics of the proposed organizational changes, so that then diagnose them taking into account the directions of proactive, integrative, functional and complementary nature, using matrices of pairwise comparisons; determining eigenvectors, as well as establishing their normalized values, applying the known geometric mean of the matrix lines; determining the consistency of expert opinions; forming conclusions and recommendations. The possibility of practical use of the proposed method of diagnosing organizational changes in the activities of enterprises in the context of crisis management is confirmed by relevant calculations on the example of several business entities in the Lviv region.
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.811 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського